Not so poor…

Mâncând cipsuri și bând Pepsi…

1. Oamenii sunt răi fără niciun motiv- nu poți să îi faci cuiva vreun bine fără să ai vreun scop anume că deja e catastrofă mare…

2. Nu am scăpat de pupincurism. Nu. Nici acum când am peste 20 de ani nu am îndepărtat persoanele din jurul meu care nu știu altceva decât să pupe în cur.

3. Viul roșu fiert parcă e mai bun ca sucul ăsta spălăcit.

4. Acum de Sărbători toată lumea se ceartă cu toată lumea!! Yaaa! (vorba lui Alex) Păi, ce să vă zic, să vă fie în ciorbă. Ocoliți-mă. Little fucking Grinches.

5. Pentru că de vreo două zile nu mânânc altceva decât fructe și iaurt, și ceaiul de mentă mi-a devenit apă- nu am uitat cât de bune erau pastele cu sos de roșii undeva pe la ora asta. Încă îmi mențin părerea despre pastele cu sos de roșii că sunt cele mai bune oricând.

6. Asta așa, ca o chestie mișto- o nouă melodie din noua serie de filme ”Fifty Shades of Grey” a fost dezvăluită și e fucking awesome. Aruncă un ochi aici ca să o asculți. ( ironic, nu?)

7. Toată lumea se preface săracă în perioada asta… zău… în afară de studenți. Am tot umblat cu treabă pe ici, pe colo, iar peste tot am văzut oameni încărcați cu sacoșe de cumpărături, ba de la firme destul de scumpe- ba de la magazinele de confiscate. Cert e că nu vezi nici măcar o persoană prin centrul Ploieștiului care să care doar o sacoșă pentru că nu îi încape în geantă ceva. Dar studentul-studentul nu…. a avut 10 lei în buzunar, și nu te minte pe ce îi cheltuie, deși nici el nu știe.

 

Lasă un răspuns

