”O cafea=o faptă bună”- un real success!

De ce zic chestia asta? Pentru că s-au strâns mai mulți bani decât ne așteptam, ceea ce înseamnă că familia Licu vor avea anul acesta un Crăciun cu adevărat fericit.

Joia trecută de la orele 15.00 la 17.00 eu și Alex– coleg  la facultate cât și blogăraș- am stat în spatele barului cafenelei Gloria Jeans, din AFI Palace Ploiești, cu scopul de a strânge bani pentru familia Licu, a cărei locuință a ars în vară și este adăpostită acum în două cămăruțe oferite de Ocolu Silvic Plopu.

Conform Alexandrei, căreia îi mulțumim că ne-a făcut programul după cum a putut fiecare, s-a strâns în total o sumă de peste o mie de euro! Iar bacșișurile au fost aproximativ 1000 de lei! De asemenea, mulțumim și Nicoletei, pentru ocazia oferită, atât nouă cât și familiei Licu!

Cei trei barista de la cafenea care ne-au fost profesori fac asta de ceva timp, două dintre fete de peste doi ani, iar cealaltă de peste cinci. Ele fac cafea cu pură plăcere, și lor chiar le place să stea să servească clienții cu una dintre cele mai bune cafele din Ploiești.

Per total, noi am învățat să cerem o cafea cum se cuvine, iar familia Licu va avea parte de niște sărbători incredibil de fericite cu ajutorul nostru și a celor de la Gloria Jeans Coffee Ploiești.

It was a win-win situation, and I am glad I was a part of it.

Colegii mei colindători! Eu și Alex în timpul turei nosatre :) Eu și Alex înainte de tura noastră :) Eu și Alex după a noastră tură :)

 

Lasă un răspuns

