oripilare

Da, am scris oripilare cu o mic.

Da, pentru că sunt înt-adevăr oripilată și îmi pare rău dacă oripiliez și eu pe cineva cu share-ul meu.

Melodia asta este o atrocitate, iar părul meu de pe spate se ridică când aud accentul tipei (da, am făcut o cacofonie, treci peste).

Nu știu de unde îl are, nu mă interesează. Nu știu pe cine încearcă să imite, nu mă interesează. Nu știu ce accent vrea ea să aibe-nu îi iese.

Și vocea tipului…. Doamne Dumnezeule… și eu cânt mai bine iar bărbati-miu vă poate confirma că sunt o afonă din toate punctele de vedere.

Nu dau share pentru că îmi place, dau share pentru că vă rog din tot sufletul meu care dabea mai există în România să scoateți melodia asta din toate topurile posibile, de pe toate radiourile și de pe toate posturile de televiziune.

Atrocitate în cel mai serios mod al cuvântului.

Lasă un răspuns

