Momente minunate I

Știți momentele alea în care ți se întâmplă vreo porcărie și instant te gândești ”câcat, asta mai îmi lipsea!”? Ei bine, la un moment dat se adună.

Și când se adună apar momentele în care simți nevoia să fumezi o țigară sau să bei (tocmai ce îmi aminteam zilele astea că aveam o regulă până undeva la 18 ani, cum că nu o să  beau niciodată alcool în public, iar Absolut era undeva acolo în spate și de fiecare dată când mă întreba cineva de ce nu beau o bere își dădea ochii peste cap și mormăia ”Bitch, please!”) sau să te apuci de citit ca o tembelă doar ca să uiți și să nu îți mai fie rușine de fiecare dată când îți amintești.

Un moment d-ăsta am avut sâmbătă, după ce m-am uitat la alții cum joacă Dota (aka Dreamhack Bucharest 2014) și nu mâncasem nimic, am dat și eu de mâncare și evident că mi-am pătat una dintre rochiile mele favorite (”Nemapomenit de sclipitor. Dacă nu se ia, îl omor.”) Exact ce îmi mai trebuia în ziua aia.

Sau azi, când după ce că nu mai puteam să respir (și făcusem doar încălzirea la ora de sport) cică mai trebuia să și dau o probă (”Vai de curu meu, că o să ajung să mor în pana mea pe aici.”).

Sau când eram în mijlocul meciului de Dota și sună Skype-ul. (”Să mori tu că tocmai acum ți-ai ales să suni? Acum, după ce am stat toată ziua pe Skype, tu suni tocmai acum, când sunt în teamfight?”)

Ori când am întins mâna după sticla de vin, și nici bine nu am ridicat-o și mi-am dat seama că e goală. (”După ce că a fost o zi de tot câcatul, mi s-a mai terminat și vinul?”)

Sau azi noapte când jucam Dota cu bărbatimiu și dă alt nenorocit din echipa adversă lock-in la Vengeful Spirit. (Ție-ți transmit direct, tu-z dumniezăii tăi de noob, că ai murit și tu, am murit și eu că nu aveam chef de alt champ.)

Ori, ori, când am jucat și eu LOL după dumnezeu știe cât timp și eram cu Teemo și din cauza otrăvii aveam damage over-time și luam kill-uri în prostie, ajungând să am un scor destul de bun ptr cât de noobă eram (9/3/11) și nenorocitele de servere pică. Nu tu lag, nu tu nimic, pică direct ca niște nenorocite.

Da, minunate momente. Mult prea multe în prea puțin timp, if you ask me.

Lasă un răspuns

