Viața grea.

Azi am avut o zi în care am stat, o zi în care nu am avut nici o treabă prea importantă de făcut.

Drept urmare, activitatea mea sedentară de azi m-a împins de la spate să stau pe Facebook mai mult decât stau într-o zi în care trebuie să merg la muncă, facultate, sau diferite evenimente sociale.

Inițial am crezut că m-am tâmpit eu, dar după aceea mi-am dat seama că nu eu sunt idioata, ci ceilalți…

De ce? Păi…

  • o dată la trei postări cineva se văita ce viață grea are/a avut.
  • o data la trei postări cineva dădea share la de genul ăsta.
  • sau o poză făcută de telefonul în oglindă.
  • ori un text de n sute de cuvinte despre cum societatea sa dus de râpă și cum femeile au devenit din niște doamne-niște curve.

Voi nu realizați că sunt unii care nici nu știu ce e ăla Facebook? Vă văitați că ați avut viață grea, sau că aveți viață grea, când alții nici măcar nu au auzit de Internet…

Ah, și ca să vedeți această treabă uitați-vă la ăsta…

Lasă un răspuns

